Milyen típusú kérdésed van?

Azért, hogy gyorsabban választ kapj a kérdésedre, kérlek, hogy kattintsd arra részre, amihez a kérdésed tartozik!

Élményekkel kapcsolatos kérdések

Mely élményekhez szükséges jogosítvány?

Minden élmény leírása tartalmazza, hogy szükséges-e jogosítvány a kipróbálásához. Ezt kis iconok is jelzik a kosár gomb alatt!

usp-sample-jogositvany
Jöhetnek kísérők az élményekre?

Minden élmény leírása tartalmazza, hogy kísérők mehetnek-e az adott élményre. Emellett kis iconok is jelzik a kosár gomb alatt!

sample-kisérők
Van korhatár a programokra?

Minden élmény leírása tartalmazza, hogy korhatáros-e az adott élmény. Emellett kis iconok is jelzik a kosár gomb alatt!

korhatár-sample
Melyek az egész évben felhasználható élmények?

Minden élmény leírása tartalmazza, ha az adott program nem érhető el egész évben. Emellett kis iconok is jelzik a szezonális programokat a kosár gomb alatt!

Az élmények helyileg hol találhatók?

Minden élmény oldalának az alján a ,,Helszín” szekcióban találod, hogy az az élmény pontosan hol található.

 

helyszín-tutorial
Élménycsomagom van, hol tudom kiválasztani melyik élményt szeretném?

Kérlek, hogy látogass el az Élménycsomag – élményválasztás oldalra: 

Élmény kiválasztása

Meglepetés dobozom van, melyik élményt kaptam?

Kérlek, hogy látogass el az ,,Meglepetésdoboz – itt megtudod mit rejteget számodra” oldalra: 

Meglepetés doboz

REPÜLÉSI ÉLMÉNYEK

Pilóták magatartási kódexe

Pilóták magatartási kódexe:
(1) A pilóta az egyetlen, aki jogosult a repülésre és a repülőgéppel kapcsolatos döntések meghozatalára. Más emberek jelenléte sosem szabad, hogy bármilyen módon nyomást gyakoroljon a pilótára, a repülés végrehajtása szempontjából, mert a pilóta az egyetlen, aki tudja, hogyan repülje biztonságosan a légi járművet. Az utasok tájékoztatva kell, hogy legyenek a járat esetleges törlésének lehetőségéről, bármikor, bármilyen indokkal.
(2) A nem kereskedelmi jellegű kisgépes repülésben, a kis géppel végrehajtott repülések során bekövetkező balesetek elsődleges oka, a rossz időjárási körülmény. Az időjárási viszonyok gyorsan változhatnak, ennek következtében a pilóta lemondhatja repülést. Ezért a tényleges repülést megelőző napon, a pilótának tájékoztatnia kell az utasát az időjárás előre jelzésről, a járat megvalósíthatóságának szempontjából. Az utas jelenléte és az ő elvárásai a repülés napján, nem szabad, hogy befolyásolja a pilótát, ha lemondja a repülést.
(3) A pilóta bármikor, bármilyen okból (biztonság vagy üzemelés) indoklás nélkül megtagadhatja az utasok fedélzetre vételét.
(4) Az EU biztonsági szabályai, csak magánszemélyek számára engedélyezi, a költségmegosztásos járatokat, ha a közvetlen költség (azaz a repüléshez közvetlenül kapcsolódó költségek, pl. üzemanyag, repülőtéri illetékek, repülőgép bérleti díja) minden fél által megosztott, beleértve a pilótát is. A költségmegosztásos járatoknak nem lehet nyereségük. Ha a repülés, nem az EU biztonsági szabályainak megfelelően költségmegosztott repülés, a járat kereskedelmi repülésnek minősül és a kereskedelmi légi üzemeltetési szabályokat kell alkalmazni.
(5) A repülés előtt a pilótának mindig jeleznie kell, a költségmegosztott repüléshez használt repülőgép típusát. Ha a repülőgép típusa megváltozik, a pilótának tájékoztatnia kell az utast a változásról.
(6) A költségmegosztott repülést, a pilóta kizárólagos felelőssége végrehajtani, a nem kereskedelmi célú magán pilóták (PPL) által végrehajtott légi járatokra vonatkozó szabályozás alapján. A pilóta felelőssége, hogy a repülés biztosítva legyen, az utasokkal végrehajtott repülésre is. A pilótának tájékoztatnia kell az utasokat arról, hogy a fedélzeten nincs WC.

Vásárlók magatartási kódexe

Utasok magatartási kódexe:
(1) Be kell tartani a pilóta utasításait. Fontos megérteni, hogy a pilóta az egyetlen döntéshozó a repülőgépen, mivel ő a parancsnok. Indulás előtt, a pilóta bármikor dönthet a járat visszavonásáról. Repülés közben a járat utasainak tartózkodniuk kell a pilóta döntéseinek bírálatától, ezzel a pilóta figyelme nem vonható el a repülőgép biztonságos vezetésétől.
(2) Tiszteletben kell tartani, a pilóta időjárási kockázattal kapcsolatos döntését. Pilótaengedélynek részeként, a magán pilóták képzésben részesültek az időjárásról valamint, az időjárás változás következményei által kialakuló helyzetekről. A legtöbb pilóta csak látás szerint, s ennek megfelelő időjárásban repülhet, a VFR (Látás szerinti Repülési Szabályok) képzése szerint. Néhány pilótának van IFR (Műszer Repülési Szabályok) minősítése, és nem vizuális időjárási viszonyok között is repülhet. Mind a VFR, mind az IFR pilóta döntése a repülés végrehajtása, valamint az útvonal repülés közben vagy épp nem repülés közben történő megváltoztatása, melyet tiszteletben kell tartani. Az utasnak soha nem szabad megkísérelnie a pilótát meggyőzni, hogy másképp döntsön, mert ezzel veszélyezteti az utas és a pilóta életét.
(3) Tartsa be a maximálisan megengedett poggyász súlyt. A kisrepülőgép, amelyben repülni fog, nagyon érzékeny a súlyváltozásokra. A pilóta számításba veszi az utasok által közölt súly adatokat magukról és poggyászaikról, hogy kiszámolja a repülőgép tömegközéppontját. Ezért szükséges hogy az utasok tiszteletben tartsák a pilóta által engedélyezett maximum súly értékeket és ne mozgassák poggyászaikat repülés közben. Szükséges hogy az utasok repülés előtt pontos súly adatokat közöljenek, valamint jelezzék a pilótának, ha ezekben változás történt.
(4) Tilos az illegális vagy veszélyes áruk szállítása. Az utasnak soha nem szabad illegális vagy veszélyes árut szállítania. Ha az utasnak kétségei vannak, a szállított áru veszélyes természetéről, akkor az utasnak tájékoztatnia kell a pilótát, aki eldönti, hogy az áru a fedélzetre vihető e vagy sem. A pilóta bármikor ellenőrizheti az utas táskáját, megtagadhatja fedélzetre vételét. Ha a pilóta azt tapasztalja, hogy az utas veszélyes árut szállít, és erről őt nem tájékoztatták, a pilóta megtagadhatja az utas a fedélzetre vételét.
(5) Legyen időben a megbeszélt helyszínen. A repülés megtervezésekor, a pilóta figyelembe veszi a tervezett indulási és érkezési időt, valamint a várható időjárási viszonyokat. Ezért fontos, hogy a pilóta felszállhasson a tervezett időpontban. Az időben történő érkezés bizonytalansága esetén, az utasoknak tájékoztatniuk kell a pilótát.
(6) A járat törlése, a járat indulás előtt. Az utas indulás előtt bármikor törölheti a járatot.
(7) Biztonsági szabályok. Az utasoknak be kell tartaniuk a következő alapvető biztonsági alapelveket:
I. Tartózkodjon a dohányzástól a repülés közben, különösen, ha a pilóta erre kéri.
II. Az utasoknak soha nem szabad megérinteniük a műszereket és a kormányszerveket, mivel ez balesethez vezethet.
III. Az utasok nem beszélhetnek, amikor a pilóta használja a rádiót, valamint amikor a felszállást és a leszállást végrehajtja.
IV. Az utasok nem nyúlhatnak az ajtózárhoz, ha a pilóta nem utasította őket erre.
V. Az utasoknak tartózkodniuk kell pszichoaktív anyagoktól, beleértve az alkoholt, a repülést megelőzően vagy az alatt.

Van WC a repülőn?

A repülőn nincs WC, de a helszínen van mosdó.

Megrendelés és fizetés

Milyen fizetési módok vannak az Élményboxon?

1. Bankkártyás fizetés

Webshopunkban fizethetsz bankkártyával. Az alábbi bankkártyákat fogadjuk el:

  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • American Expess

Bankkártyás fizetéshez kérlek válaszd a ,,Biztonságos fizetés bankkártyával vagy Barion tárcával” opciót.

 

2. Banki átutalás

Az Élménybox.hu-n banki átutalással is tudsz fizetni. Ehhez minden információt (bankszámlaszám, kedvezményezett neve…) email-en biztosítunk a megrendelés leadása után.

Banki átutalás esetén a pénz megérkezését követően küldjük a vouchert a megadott email címre!

 

3. Utánvétes készpénzes fizetés

Ha ,,Utánvétes fizetés futáros kiszállítással” opciót választod, akkor a futárcégnél készpénzzel tudsz fizetni a megrendelésért.

  • Körülbelül 2-3 munkanap a szállítási idő, de minden esetben kapsz SMS-t a csomag megérkezéséről!
  • Kezelési költség: 3000 Ft

 

4. Személyes készpénzes fizetés irodánkban

Személyes átvétel XIV. kerületi irodánkban. A pontos címet a megrendelés leadása után küldjük e-mailen!

  • Fizetés CSAK készpénzben lehetséges!
  • A voucher és az ajándékutalvány a megrendelés leadása után 2 munkanappal vehető át!
  • Kezelési költség: 500 Ft
Hova szállítunk ki?

Magyarország teljes területére kérhetsz Futáros kiszállítást!

Vásárlási folyamat

1. Válaszd ki melyik élményt szeretnéd!

2. Ajándékba lesz? Ez azért fontos, mert nem mindennapi extrákat kínálunk az ajándékozáshoz. Ha ajándékba lesz, akkor felugranak az extrák!

3. Rakd kosárba!

 

kosárba rakom tutorial

4. Kosár oldal

Itt látod összegezve a megrendelésed. Ha van kupon kódod akkor jobb oldalt a ,,Kupon” szekcióban tudod megadni. Ne felejts el rákattintani a ,,Kupon beváltása” gombra 

Bal oldalon a termék alatt találod, hogy a megrendelés után mennyi élménypontot kapsz!

Ha mindent rendben találtál, akkor kattints a ,,Tovább a pénztárhoz” gombra!

tovább a pénztárhoz

5. Válassz fizetési módot!

6. Kattints a ,,Megrendelés elküldése” gombra!

7. Töltsd le a vouchert!

Emailen küldjük a vouchert, amit a ,,Voucher letöltése” linkre kattintva le is tudsz tölteni.

8. Foglalj időpontot!

A voucheren található telefonszámon kell jelentkezned időpontra. Szükséged lesz a voucher számára is.

Hogyan váltsam be kedvezményes kuponom?

1. Válaszd ki melyik élményt szeretnéd, majd rakd kosárba!

2. A Kosár oldalon érvényesítsd a kedvezményt!

Jobb oldalt a ,,Kupon” szekcióban tudod megadni kedvezményes kupon kódod! Ne felejts el rákattintani a ,,Kupon beváltása” gombra 

Ha a kupon beváltása sikeres, akkor az összesítésben látnod kell a kedvezmény mértékét.

Ha mindent rendben találtál, akkor kattints a ,,Tovább a pénztárhoz” gombra!

tovább a pénztárhoz

Voucherek lejárata és felhasználhatósága

Hol találom a vouchert?

Vásárlás után a megadott email címre küldjük az élményre feljogosító vouchert!

 

Meddig használhatom fel a vouchereket?

Minden voucher a vásárlástól számított 365 napig érvényes.

 

Hol találom a voucherem érvényességi idejét?

Minden általunk kibocsájtott voucheren középen, a vonalkód alatt találod az érvényességi időt.

lejárat-tutorial
Hol tudok időpontra jelentkezni?

Minden voucher bal oldalán, az ,,Élmény” szekció tartalmazza az időpont foglaláshoz szükséges elérhetőségeket.

 

Természetesen az Élménycsomagoknál és Meglepetésdobozoknál a voucher nem tartalmazza, mert még nincs kiválasztott élmény!

Időpont egyeztetéssel kapcsolatos kérdések

Mikor hívhatom az időpont foglalásra kijelölt számot?

Hétfőtől péntekig 08:00-tól 17:00-ig hívhatod a voucheren található számot! Várjuk hívásod! 🙂

Mi történik, ha mégsem jó az időpont, amit foglaltam?

Az időpontodat telefonon tudod lemondani vagy módosítani. Fontos, hogy legalább 24 órával a program előtt tedd ezt meg. 24 órán belüli lemondást sajnos nem tudunk elfogadni. Ebben az esetben a vouchert felhasználtnak fogjuk tekinteni.

Mi történik ha elmarad a program?

Ha a program nem a te hibádból marad el, akkor nincs más dolgod, mint egy új időpontot foglalni.

Leggyakoribb eset, amikor a program az időjárás miatt marad el. Számunkra is a legfontosabb a biztonság, illetve az, hogy élvezzétek a programokat, így azok időjárás miatt elmaradhatnak.

Mennyi idővel előtte kell jelentkeznem időpontra?

Célszerű a kiszemelt dátum előtt 1-2 héttel mindenképp telefonálni és időpontot kérni. Csúcs-szezonban ez akár 2-3 héttel előtte is szükséges lehet.

Pontgyűjtés, élménypontok

Hogyan tudok élménypontokat gyűjteni?

Élménypontokra többféleképpen is szert tehetsz. Az egyik legegyszerűbb formája az, ha az Élménybox.hu-n keresztül ajándékozol, tehát vásárlásod után élménypontokat adunk. Minden élmény termékoldalán megtalálod, hogy mennyi élménypont érthető el az élmény megvásárlásásval.

További lehetőségek pontgyűjtésre:

  • Facebook megosztás
  • Élmény értékelés
  • Feliratkozás hírlevélre
  • stb.

További információt itt találsz: https://elmenybox.hu/elmenypontok-gyujtese/

Mire tudom beváltani a pontokat?

A pontokat ingyen élményekre tudod beváltani. Tehát ha összegyűlik elég pontod egy élmény kipróbálásához, akkor teljesen ingyen ki tudod próbálni!

Pontgyűjtő táblázatot minden élmény alján az ,,Élménypont táblázat” szekcióban találsz!

Tekintsd meg pontgyűjtő táblázatunkat: https://elmenybox.hu/drift-elmenyek/3-oras-drift-vezetes/#tab-ux_global_tab

Megvannak a pontok, hogyan tudom beváltani?

1. Először is a pontok beváltásához be kell jelentkezned!

Kattints a menü felett található ,,Bejelentkezés” menüpontra! Itt add meg a felhasználói nevedet és jelszavadat, majd kattints a ,,Bejelentkezés gombra”

 

2. Sikeres bejelentkezés esetén megjelenik a Profilod a jobb felső sarokban.

Ha ráhúzod a kurzort, akkor legördülnek a Fiókod menüpontjai.

 

bejelentkezes

3. Kattints az ,,Élménypontjaim” menüpontra!

Itt látod, hogy mennyi pontod van. Ha lejjebb görgetsz, akkor megtalálod, hogy milyen élményekre tudod beváltani ezeket a pontokat. Ha összegyűlik elegendő mennyiségű élménypont, akkor az adott élmény mellett a gomb kékre vált és egy ,,Beváltom” szöveg jelenik meg.

pontbevaltas-tutorial

4. A kiválasztott élmény mellett kattints a ,,Beváltom” gombra!

5. Keresd meg az élményt az Élményboxon és rakd kosárba!

6. A Kosárban alkalmazd a kedvezményt!

Az ,,Elérhető ingyen élmények” szekcióban kattints a ,,Beváltom” gombra!

7. Add le a megrendelést! 

8. Emailen küldjük az élményhez szükséges vouchert!

Nem találod? Keress rá!